احمدیوں کے چینل بند تمام عاشقان رسولﷺ کے لیے خوشی کی خبر

اسلام آباد ، پاکستان: متعدد شکایات کے جواب میں ، پاکستان الیکٹرانک میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی (پیمرا) نے تمام علاقائی دفاتر کو ہدایت جاری کی ہے کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ احمدیہ چینلز میں سے کوئی بھی پاکستان میں کام نہ کرے اور کسی بھی تقسیم سروس لائسنس دہندگان کی عدم تعمیل پر سخت کارروائی کا انتباہ دیا ہے۔

پیمرا کے ڈائریکٹر جنرل (آپریشنز ڈسٹری بیوشنز) محمد فاروق کی طرف سے 28 مئی کو جاری کردہ ایک نوٹیفکیشن کے مطابق ، اتھارٹی کو غیر قانونی چینلز خصوصا احمدیہ چینلز کی تقسیم کے خلاف ایم ٹی اے ، ایم ٹی اے 1 ، ایم ٹی اے 1 کے خلاف کچھ عرصے سے متعدد شکایات موصول ہو رہی ہیں۔ -الولا- ، احمدیہ۔ 1 (اردو) ، وغیرہ۔

PEMRA have ban all ahamadi tv channal MTA, MTA-1, MTA-1-Al-Awla, Ahmedia-1 (Urdu), etc.

تاہم ، اس نے برقرار رکھا کہ انکوائری کرانے کے باوجود ، اس طرح کے تقسیم کے نیٹ ورکس کی تفصیلات دستیاب نہیں ہیں۔

لہذا ، اتھارٹی نے اپنے تمام علاقائی دفاتر کو چوکنا رہنے کی ہدایت کی اور اس بات کو یقینی بنائے کہ کسی بھی تقسیم سروس لائسنس دہندگان کے ذریعہ اس طرح کا غیر قانونی چینل نہیں لیا جاتا ہے۔

Notification

Pakistan Electronic Media Regulatory Authority (PEMRA) has issued instructions to all Regional Offices to ensure that none of Ahmadiyya Channels operate in Pakistan and warned strict action over non-compliance by any distribution service licensee.

PEMRA have block and ban all qadayani channel

Share
COVID-19 CASES